środa, 13 marca 2013

Korzyści z systemu pracy zdalnej: możliwość skorzystania z doświadczenia specjalisty z innego miasta, ograniczenie kosztów związanych z utrzymaniem powierzchni biurowej, oszczędności na tworzeniu stanowiska dla pracownika. Dziękować powinniśmy firmom za takie przejawy ich egoizmu (choć podobno z takiego systemu korzysta tylko 10% polskich firm). Błogosławieństwo dla rodziców samotnie wychowujących dzieci.
Dziś dostałem telefon z przedszkola. Ania źle się czuła, od rana nie chciała nic zjeść. Akurat wychodziłem na spotkanie ze zleceniodawcą. Szczęśliwie dało się je przełożyć bez żadnych konsekwencji. Niestety zmiana zawodu wykonywanego nie usunęła wszystkich problemów. Nie jestem w stanie pracować zdalnie w 100%. Jeszcze nie raz pewnie będę musiał przeorganizowywać grafik na ostatnią chwilę.
Ania zostanie w domu do końca tygodnia, nie można ryzykować. Czeka nas kilka dni bez wychodzenia z domu. Niestety nie będę wstanie poświęcić jej całego czasu. Ja przy komputerze zarzucany materiałami, jej zostaną zabawki i bajki. Ważne, że cały czas będę miał ją na oku.

3 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że Ania szybko wróci do zdrowia, a Ty będziesz mógł wrócić do pracy. Trzymam kciuki za Was, nie poddawaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są też opinie, że praca zdalna opłaca się pracodawcy nie tylko ze względu na oszczędności na utrzymaniu biura, ale też dlatego, że można płacić pracownikowi za 8 godzin... A pracować będzie do upadłego, bo ma na to całą dobę. Można dołożyć mu niepostrzeżenie więcej pracy. Praca zdalna jest dobrym rozwiązaniem, ale nie daj się wykorzystywać.

      Usuń
  2. Jestem wdzięczny za miłe słowa!
    Rzeczywiście, trzeba uważać, aby nie dać się wykorzystać. Myślę, że jestem uczciwie opłacany za swoją pracę, ale czasami trudno jest mi utrzymać równowagę między pracą, a opieką nad Anią. Pracuję nad tym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń