niedziela, 7 kwietnia 2013

Dzieje się!

Ostatnio tyle się dzieje, że nie miałem czasu niczego tutaj napisać. Jestem bardzo szczęśliwy, bo zakochałem się - z wzajemnością! Pierwsza randka z Alicją przebiegła bardzo pomyślnie, choć w stylu klasycznym - zaprosiłem ją na kolację do eleganckiej restauracji w centrum, a później poszliśmy do kina. Od tego czasu spotykamy się prawie codziennie. Kompletnie straciłem dla tej kobiety głowę, jest niesamowita! Nie przypuszczałem, że w moim wieku i sytuacji może mi się jeszcze przytrafić coś podobnego. Czuję się jakbym znów miał 18 lat! 

Jutro moja córka ma poznać moją dziewczynę. I tutaj zaczynają się schody... bo jak wytłumaczyć kilkuletniemu dziecku, kim jest ta obca kobieta? Chciałbym, żeby się udało... A może jest jeszcze za wcześnie? W końcu w tym miesiącu czeka na mnie dużo zleceń, dodatkowo 2 weekendy szkoleń, więc nie będę mógł poświęcać obu moim kobietom tyle czasu, co do tej pory... I nie mam pewności, czy mój nowy związek wytrzyma dłuższy okres czasu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz